torsdag den 21. februar 2008

JEG GJORDE DET!!!

...alle 23 ting! Og sikke meget jeg fik lært! Jeg fik stiftet bekendtskab med en masse nye ting, jeg ikke kendt i forvejen, vovede mig ud i noget jeg havde hørt om, fik opsamlet et par gode værktøjer, som jeg helt sikkert vil bruge i fremtiden. Jeg er især begejstret for Google Docs og iGoggle. Det er noget der kan bruges!

Nu kan jeg næsten se indforstået ud, når der snakkes web 2.0, sociale teknologier, blogs, podcast osv. osv. Det har været et lidt langt forløb, og indmellem svært at finde tid til opgaverne. Ærgerligt at der ikke har været mere tid til at dyrke det sociale aspekt med at gå ind på hinandens blogs og kommentere. Jeg har læst flittigt hos de andre, lavet min egen hitliste over blogs (dem jeg altid følger med i) og synes kreativiteten har været stor!

Om jeg ville deltage igen i noget lignende: Selvfølgelig! Det er et supergodt læringstilbud, som man ikke kan sige nej til. Det har været langt, det har krævet diciplin, men det har været værd at fuldføre!

(Og til slut ros til 23-ting-gruppen. Gode vejledninger og en hjælpende hånd, når det ikke lige gik som forventet - de er jo ikke så kloge, de computere...)

1 kommentar:

Helle sagde ...

Hej Marianne, TILLYKKE med du er færdig med de 23 ting. - Du fik lige fanget mig hvor min 23. ting ikke var helt færdig.
Men vi 2 deler jo holdning omkring det at kommenterer andres blogge.
Ærgeligt der ikke har været gjort lidt mere i det...